Sepertimana hany pernah buat entri on saturday, hany tidak dapat masuk ke beberapa belog, ada yang ada mesej Malware, Phishing la…
dear misya, ahad semalam akak dah boleh masuk belog kamu, tapi hari nih, ada lagik “fisherman” tuh…
sori dear, akak pun tak tahu macam mana nak bantu kamu mungkin boleh bertanya pada yang pakar atau google… hurmm misya, akak guna vista, bila masuk blog awak, terus dapat warning tuh, tapi bila guna XP ok jer….
ok itu jer nak cakap…;)
