Ini Wilayah Hijau: Kecoh H1N1


13 August 2009

Kecoh H1N1

semalam diberitakan salah sorg ofismate aku positif h1n1. kecoh satu bangunan. nk pakai topeng xde lg huhu. arini geng2 dia nk wat test and inject flu vaksin. dorg tnya HR ble claim tp kt hospital Tung Shin Pudu je ble wat. so dorg gi la ngn slambe badak xpakai mask ke hospital tuh. gi sane dlm keadaan sihat blk sini x sihat bawak virus sebar dlm ofis plak haha. masak tuh.

pas je dorg blk tnya sket2 cane.. kitorg lak gi hospital pas lunch. ble claim kan buat jela.. smp sane ade akak dok dpn hospital. tnya dia nk jupe doc nk inject vaksin. kena cuci tgn ngn alkohol dulu br ble msk hospital.. register jap. menunggu la kitorg.. pastu kami berempat all together msk blk doktor utk menerima suntikan la. doktor ni mmg pakar la kau rasa. dia cucuk xrase sakit mcm xcucuk jek tp mmbe aku tgk msk abis jarum dlm lengan aku nih. pastu rase mcm xpicit vaksin pun ade. bese klu picit vaksin time tu la sakit. power ar suspect ar doktor nih..

pastu kitorg blk la.. lama kelamaan tgn terase lenguh2 kebas2. igtkn salah vaksin. jgn main2 wei...

apa2 pon ni adalah bala besar drp Allah SWT. kita berbalik kpd kelakuan kita di atas muka bumi Nya. kita dok di atas bumi secara percuma xde bayaran sesen pon. aku terigt tok guru ckp klu dok di bumi Allah kena buat baik. buat ape Dia suruh jgn buat ape Dia larang. nk buat jahat jgn dok di atas muka bumi Dia. nk dok ktne weii...
Komen
0 Komen

No comments: