بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Monday, September 23, 2013

Upah Simpol popia…

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

Assalamualaikum,

23-9-2013 9-16-42 PM

Maaf yer Anonymous, yang send komen semalam,kam 11.38 pagi.

Saya tak ambil upah simpol popia. duluuuuu yer, masa tengah belajar. itu pun ka tkampong la. saja tolong jiran jiran sebab banyak sangat order. Lagipun selalunya upah simpol ni murah, huiiii nak menyiapkan simpol tu boleh tahan sakit belakang. Bayangkan satu paket tu RM4 je tau, 1paket tu adalah sama dengan 500biji+- laaa. gile tak sakit pinggang kan.

Sekarang ni hany jual je. Jual yang dah siap goreng la. tapi tetap hany simpol la. puas hati dapat buat semua sendiri. Itupun boleh la sikit sikit untong.

Maaf yer, saya tak ambil upah simpol jer.

1 comment:

9n0L4 said...

hehehe. ade jugak nk upah simpol ye. nk gi rumahhani la, kite simpol same same. hihi.

Followers