Ini Wilayah Hijau: Hidung tersumbat, suara sengau...


08 June 2010

Hidung tersumbat, suara sengau...






Asal malam je, hidung nih macam tersumbat, asal malam je hidung tersumbat, asal hidung tersumbat, mesti malam la...siang elok lak...tapi takla elok sepenuhnya...macam nak selsema, tapi tak selsema sangat kot. sekali sekala macam bleh dengar suara hany dah jadi sengau...


pastu cuba ikot macam dalam iklan tuh, 

"B....hidung syg tersumbat..."

mz reply, "pergila beli yg macam dlm iklan tuh"


mungkin hany nak demam kot...


Komen
3 Komen

3 comments:

hanie@nisya said...

pegi klinik ya :)

Ena said...

huhu..

sangat susah hati bila hidung tersumbat... sbb memg tak leh nak bernafas dengan betul kan.. lepas tu tido mlm pun tak lena.. selalunye sy kalo dtg maslah camtu mesti tido sambil duduk dan duk la sorang2 tak leh campur sbb tak leh nak on kan kipas pun.. aircond apatah lagi.. huhu..

armouris said...

info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat