Ini Wilayah Hijau: Urut, sendawa, urut kuor angin…


25 June 2010

Urut, sendawa, urut kuor angin…

 

 

 

Korang pernah mengurut tak? eh pergi urut laaa? or pernah tak tengok orang mengurut…?

 

 

ha,

selalunya kita akan dengar samada org yang mengurut atau di urut akan sendawa, sendawa, sendawa kannn! ade jer sesetengah tuh, dia punyer sendawa tuh, fuhhhh macam nak termuntah…giler ar…

 

 

kate orang, sebab angin banyak sangat. ANGIN TUKANG URUT ker, ANGIN ORANG YANG DI URUT tuhhhhh???

 

 

Malam nih, hany urut la MZ…yer la kan, suami sakit belakang, isteri ada, harusssss la isteri kena tolong urutkan…start je hany urut MZ, hany sendawa sendawa sendawa….MZ pon start gelakkkk sambil bebel bebel….

 

 

“Ngurut je berangin ngurut je berangin, waso banyok angin laaa”

 

hany balas,

 

“ye r, ni tulung wak tubik angin b la nih”

 

angin siapakah itu? mungkinkah angin tukang urut? ataupon angin yang di urut? sebabnya yang di urut tak reti kuorkan angin…

Komen
3 Komen

3 comments:

Liza said...

liza nie byk angin, kalau kena urut skit, sedawa tak sudah

suamihanyisterizuki said...

mcm same je kite nih

cik daisy said...

aku pun x pandai sgt mengurut. tp kalo tlg urutkan uncle ku itew, angin sure dpt dikuarkan.. kalo org yg mmg terer ngurut tu, mmg dia ade bakat ngurut lar.. dia bole tau tang mane nk picit, urat2 yg simpul, tpt angin berkumpul.. pastu dia yg kuarkan angin tu.. baru lar lega tpt diurut tuh. pergh.. best!