Ini Wilayah Hijau: ManggaAD


21 June 2010

ManggaAD




hurmmm,
hany ade gak register ManggaAD nih, tapi takde la letak lagik ka tblog nih....sebenarnya hany kurang tahuuu sangat pasal ManggaAD nih...apo nih?


sekarang nih tengah ada Rekrut Blogger kat manggaAD nih...lagikla haruuu lagiklaa tak faham hohohoo....tapi nak tanya gak la kat korang yang tahu nih kan...manggaAD nih macam nuff gak ker? pastu ni competitor nuff gak ker? ahahha jakun seyyy taktahu apo apo....


kok kalu korang tahu, sila la royak etek ke hany...;)


**royak=bagitahu**


Komen
7 Komen

7 comments:

Amir Izzat said...

haha...

ambo pun tok tahu nok oyak gapo. kalu ambo tahu,ambo oyak ko demo..bereh????? saingan nuff gak nie

tricksrex said...

kak
kalo akak letak mangga ads ni kat blog, nnt status nuff akak dah xkn jd glitterati tau.
ade sorang blogger da kena..
lepas remove, nk jf glitterati amek masa 2 minggu..

suzzsuzie said...

macam2 la skg ni...tap semua sy x faham..hehe

suamihanyisterizuki said...

amir, hahaha kechek doh kechek doh...

cik cicak, ye eh...hohoho tu la akak mcm ragu ragu jugak...

suzie, hoho same r dok fhm jugak..;)

darkbatman said...

mangga ne lebih kurg nuff.. tapi sistem dia xramai yg tau lg sbb bende bru.. skg ne dh ramai kot yg mencube mangga ads.. tp pk byk kali la yer sbb takut glitterati akan hilang.. nk tau lebih lanjut try ty nanajoe.. aka.. idasazarina.com..hehe

pakcikLie said...

salam ziarah bolg hijau yg indah nie...tq.

syalinda johari said...

yuhuuu..mcm iklan gak la mangga ads tu..mcm nuff