Ini Wilayah Hijau: suker pergunakan kaum wanita!!!


16 June 2010

suker pergunakan kaum wanita!!!









Ape kess!!! cube tengok bebetol gambar nih, ko iklan kan service kete kan, jual kete kan...tapi....






Korang nampak ape yang hany maksud kan? nampak? nampak?


Komen
9 Komen

9 comments:

nARd eLainY said...

wahh..soo big..cam palsu je tu..ohhohoo..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

I pun tak suka adanya pengexplotasian wanita di dlm pengiklanan. Mcm yg berlaku kt kedai joran tempat kami ni, me n hubby selalu merunggut2..pesal la jual joran tapi kat dinding ada gambar wanita sebesar2nya...tak releven langsung.. kdg2 lucu memikirkan.

IbuDhira said...

tak logik langsung!!!eksploitasi wanita berleluasa dah...

cik pink said...

aduhh..geram jer tgok..

Fielah said...

aku rasa mcm kelakar pun ada... mmg x setuju... kot2 beli kereta dapat bibik satu kot...buy 1 dpt free gift... bongok punye pengiklan!

satonaka a.k.a ajak said...

ntah2 btol..beli satu keta dapat satu bibik..best best..hahhahahah

nani said...

erm, mmg satu kenyataan yg pedih, tp pk2 balik standard zaman skang kot, kebanyakan org lelaki kan dlm minda dorang hanya menda tu je yg dorang pk..berkisar tentang duit, perempuan, xxx dan kereta ;)..

-suke ko yer ajak dpt bibik free,bibik umur 56 tahun mau kah? haha

rATu kEBaYA said...

besarnya yang saya nampak.. myvi tu kecik je... fuh.. sian wanita ni..

cik daisy said...

dah pompuan camtu pun kejenye model seksa gitu. kalo xde pompuan nk pose camtu, xde lar pengiklan keter gune model gitu. hahaha!