Ini Wilayah Hijau: KEMPEN: Jauhkan kami dari semua ini....


03 June 2010

KEMPEN: Jauhkan kami dari semua ini....








Rasanya korang semua pon dah lihat kan gambar kat bawah nih. sebabnya ramai blogger yang buat entry pasal nih. 


honestly,
tak tahu dah nak cakap ape kan. nak kata binatang, dah ini nama baby, so lahir dari perot seorang manusia la kan...ishhh ape ke otak tuh takleh pikir ker. YA ALLAH...banyaknya dosa dikumpolkan, dosa membuat baby tuh lagik. sah sah la tak HALAL nye hubungan, kalau tak mane kan nak buang baby kan.


kalau rasa dah tak nak sangat, bagila kat org...kalu susah sangat kan, malu ke, takot kena caci maki ke bila nk bagi kt org, takot kena soal siasat bagai, pergila letak kat mana budak nih boleh hidup...selamat...cukuplaaa. org yang jumpa akan tahu nak buat ape. dari duk buang macam nih kan. 


dulu dulu,
hany selalu duk fikir, kenapa yang lahirkn baby nih (yg tak HALAL) nih sanggup buang. dah la sakit melahirkan pastu senang senang buang kan. pastu masa dia nak melahirkan dia tak terpekik melolong ker, ye la tgk mcm sakit kan. rupanya hany baru tahu, and as pon ada cerita, orang yang lahirkan baby yang tak HALAL hubungan nih, ALLAH dah tarik nikmat kesakitan melahirkan tuh...so dia tak rasa sakit...betol ker eh? hany igt sbb dah takot sangat, terus jadik tak sakit...


aperpon,
sama sama kita doa semoga anak anak kita, anak anak seagama kita, jauh dari perkara perkara seperti ini. Ya ALLAH, ko selamatkanlah ummat MU ini, jauhkan kami dari segala perkara perkara yang di benci olehMU. sedarkanlah ya ALLAH, akan saudara kami yang mana terlintas untuk berbuat seperti in...ameen....




kempen bermula : NOJAH

Komen
3 Komen

3 comments:

rATu kEBaYA said...

subhanallah.. tak sanggup mata ni nak melihat.. kejam sungguh manusia

fazilzura said...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

smlm pun ado dlm paper, daku x leh nk tgk dh .. x mampu ..
sedih sgt2

suamihanyisterizuki said...

aishah, zura...

sedey kan...yang xdpt anak lagik tuh, kemain lagik berusaha kan...ishhh