Ini Wilayah Hijau: 50 sen sahaja


13 June 2010

50 sen sahaja






Rakyat Malaysia boleh menghantar SMS  “GAZA” kepada 32928 dengan tujuan mengumpul seberapa banyak SMS yang boleh sebagai tanda sokongan rakyat Malaysia. Setiap SMS akan dicaj pada kadar nominal RM0.50. Semua kutipan daripada SMS tersebut (selain caj perkhidmatan TELCO yang dikenakan) akan turut didermakan dan dihantar ke Gaza menerusi Kementerian Luar Negeri.

**from AMAN Malaysia**


Komen
5 Komen

5 comments:

Zack Zaifull said...

akan sampai ke sumbangan ni??

bukan nak berkira setakat 50sen tu, nak kasik lebih pun insyaallah takde masalah cuma kalau diikutkan situasi sekarang, misi lepas pun sangkut, membazir je....

suamihanyisterizuki said...

hurmmm betol gak tuh jang...kalu pikir pikir balek kan!

fiq said...

betul ke sms ni? was2 lak.

suamihanyisterizuki said...

fiq, ni hany amek dari laman sesawang aman malaysia. sila ke http://www.peacemalaysia.com/ untuk lebih lanjut....

Miss Sara said...

owh..macam itu ya! tak pernah tahu plak...ngee..