Sunday, June 6, 2010

TAG & AWARD




hehehe, rajin tak, rajin tak? ahahha memang rajin, buat tag jerrr kan..and ni lak award, dapat dari ZURA, tq dear..;)


Aper??? blog paling comel?
tapi..kena buat pantun jugak tau....


ni dia pantun yang kena di penuhi....

___________________,
___________________,
Memang aku rasa blog aku comel,
Kenapa korang jealous ke ?


ok, ni pantun hany,
siap mintak mz tolong buatkan..ahahha


aku online masuk contest dan cek emel
manulah tahu kot kot menang ke...
Memang aku rasa blog aku comel,
Kenapa korang jealous ke ?


Seterusnya, nak tag & award kat
1) asfaliza
2) kak d
3) hafilah

owhhhh, sgt malash nak taip...ok daaa....



2 comments:

Anonymous said...

waakkaak x aci ado org tulun .. hehheehhe

Nurul Mazni Sawal said...

bestnye dia dpt award..
btw, sy ada entry baru menarik tau..
mesti suke..click nieSoal+Jawab

arigato ne!!

~TQ Dear~

Followers