Ini Wilayah Hijau: Betolkah dlm video tuh Ariel&Luna???


15 June 2010

Betolkah dlm video tuh Ariel&Luna???






Semalam semasa blogwalking+blogsleeping...ahahha ngntok seyhhhh, ternampak la gambar gambar nih kat blog http://catatanasmidar.blogspot.com/, hurmmm hany amek tau asmidar nye entry nih...and asmidar cakap dia pon goole gambar nih, sooo sekiranya tuan empunya gambar nih (yang buat perbandingan nih) terbaca, harap maklomkan yer, boleh hany kreditkan korang....


ramai tertanya tanya akan betolkah LM&Ariel dalam video aksi basah itu kan....dan ade dalam artikel LM menangkis yang itu bukan dia kerana katanya dia tidak mempunyai tatu di pinggul...ye ke eh di pinggul, kalau salah betolkan yer....tak pon jap lg hany donload tengok ahhahaa.


dalam gambar nih, ada orang buat perbandingan iaitu jam yang ariel pakai dengan jam yang terdapat di pergelangan tangan lelaki di dalam video tersebut....moh tingok....

sama tak jam nya?


dan di bawah ini pulak, LM...ummm didapati tahi lalat di lengan LM...




erkkk macam tak berapa nak nampak jer...

hurmm apa kata korang lak? hohohoho...ntah ler tak tahu ler den nak cakap aper kan. 


ehhh ni lagik sama...
waaa sejelas inikah didalam video itewww?


** sape sape yang dah tgk video tuh, betol  ke nampak jam n tahi lalat tuh? hehehe **

Komen
6 Komen

6 comments:

Sue@Iza said...

hamboiii hanii...hahahaha...

fazilzura said...

WAHHHHHHHHHHHH ni lg HOT nye story ..

org2 indon ni kan sosial gilos.. x mustahil betul ..

tp kalau dia x ngaku kt DUNIA .. nnt 'kene' le kat AKHIRAT

nARd eLainY said...

eeeyuckkksss~

IbuDhira said...

hehehhe..hanya Tuhan yg tahu..

cik pink said...

ish..ish...

syalinda johari said...

ewwwwwwwwwwww..... mcm betoi jaa