Ini Wilayah Hijau: Breakfast, from Ganu ;)


06 June 2010

Breakfast, from Ganu ;)






Hari nih, 
macam biasa, bangun awal jugak...then malashh nak masak...ahahaha, tapi still sediakan sarapan utnuk suami mehhh...sarapan pagi special gituh..from GANU with LOVE...aper lagik...hehehe KOPOK LEKOR...nyum nyum nyum...


standard la, orang Ganu...kopok lekor nih bila bila je kitorg boleh makan, pagi tengahari, petang malam....bisa aja...tidak ada waktu okehhh bisa telan itu kopok bila bila masa hokeyyyy...eh choppp semua org ganu ker? ahahah tak tahu la kan, tapi selalunya lah...macam MZ pon sekarang boleh je makan bila bila masa jugak...huhu cun cun cun....


kalu romah hany,
rasa nya kat bawah saji tuh, tiap tiap hari mesti ada la kopok lekor, paling tidak pon selekor laa...satu batang tuh lah...ha memang akan ada laaa...sowii ler gambot tak tepek lak...ok daaaa....



Komen
0 Komen

No comments: