Ini Wilayah Hijau: Weekend @home...


26 June 2010

Weekend @home...




hari nih macam biasa dodok di romah sahaja, biasa lah kan isteri harusssslahh siapkan segala bagai keroje romah kan...pastuh lak hari nih suami ku bekerja, so lagiklaaa tak pegi mano mano...katanya seharian kerja hari nih. oklah kan, tak po lah. brehat sajalah ko kat romah yer....


sambil kemah romah, sambil blogwalking ;)
Komen
6 Komen

6 comments:

suamihanyisterizuki said...

motip loghat ala ala perok, hahaha tengah tengok cite nih, loghat perok..alahai yob....;)

Zack Zaifull said...

uik? sendiri post, sendiri komen ke??

Liza said...

have a good weekend dear

fazilzura said...

hanny, kite ni cik somi ado .. dia melepak depan tv tgk bola...
so samo jgk ler x kemano pung..

** dh bukak blog.. but mmg sah .. betina tu dok promot blog kite kt org lain.. dia suh bukak .. kire dia nk tunjuk yg kite x wat keje tp dok wat blog..
susah kalau nk terangkan pd org BUTE IT cm betina tu .. blog kan bley auto publish ..
tp kite open je blog.. lantak le..

kalau kene benti keje, kite mmg nak benti ..cz opis gile tu akan pindh ke saujana height nnt , mmg x nak folow..

nak carik kejoo.. nk carik kejoo

suamihanyisterizuki said...

jang, heheh malas nak edit...

liza, selamat berweekend...ahaha hape punyer perkataan...

suamihanyisterizuki said...

zura,

ishhh ape kenama macam tuh...ape la yang dengki sangat, habisshhh yang dia tuh ade lak masa kan duk nengok belog zura jer...smpai tahu ada post baru...

macam2 kan manusia nih...