Ini Wilayah Hijau: Lensa Buruk Contest


27 June 2010

Lensa Buruk Contest

Macam biasa….join contest…saje jer join contest…hehehe
nak tahu aper dia, syarat bagai…




Tajuk foto : Suami ku ( hahahha tajuk tak leh blah…xtau nak letak haper)
Model Telefon Bimbit : Nokia 6220c


Slogan : Saya suka blog Lensa Buruk kerana ....... suke tengok gambar gambar yang di ambil. mesti dia ada kamera yang beshhh kan, kalau la hany pon ade kamera yang besh mesti hany amek gambar lagik chanteq dari dia kan…(berlagakkkk btol)



170120101672

Nak tag:
1)AS
2)ZURA
3)ANA soclose

hehehe


**tak sokaaa contest ada slogan…hohohoho konpem tka menang sbb tak reti berslogan**
Komen
2 Komen

2 comments:

Ti Anne Mohd Yassin said...

ok penyertaan dah di terima.. tq sbb join .. :)

fazilzura said...

hanny, tu ZURA tu sapo tu .???
x nak arrr malu kang