Ini Wilayah Hijau: Dan YANG BERTUAH adalah…


24 January 2011

Dan YANG BERTUAH adalah…



Ok ok ok…
hany taknak buat korang tertunggu tunggu lagik yer…seperti yang hany janjikan, hany akan umumkan pemenang pada hari isnin, 24jan, jam 10.30pagi..maka marilah kita sama sama tengok siapakah yang BERTUAH itu…?

1-10-2011 9-13-32 AM header kena ada…penting nih ;)



ahaaa…surpriseee…kelik MORE yer (saje jer kan bagi orang susah)




Senarai pemenang yang BERTUAH untuk MZHANY 1ST GA:

a) Hadiah UTAMA – Set BodyShop, Vitamin A




b) Hadiah sampingan…makanan tradisional GANU.hehehe daripada 1, hany dah tambahkan jadi 6.













TAHNIAH buat semua yer…maaf hany tak mampu nak tambah hadiah lagi. itu jer yang termampu tau. InsyaALLAH ada rezeki lebih mzhany buat lagik GA yer…sure senang senang punyer ;)


Perhatian: sila emelkan alamat anda kepada zukihany@gmail.com, ikut format dibawah ni:

Blog: http://mzhany.com
Nama: Rohani Hashim
Alamat: blablablabla....



**semua cabutan MZ yg buat.bagi penghormatan pada suami ;)**
Komen
25 Komen

25 comments:

kakngah said...

tahniah pada semua yg menang
tahniah jugak buat hany berjaya anjur GA dgn sukses..

munna said...

tahniah buat semua yg bertuah...

nik said...

tahniah kepada pemenang dan penganjur..100 lebih penyertaan, sungguh mendapat sambutan, hany..congrates..lain kali buat lagi ye..mesti join :)

aanie said...

tahniah semua pemenang..

Hot Mama said...

tahniah pada pemenang :)

Shaqirah said...

alhamdulillah..thnks sis:)

wida said...

tahniah pd yg bertuah..

zura@iwan said...

tahniah pd yg btuah ye...

x de rezki ku...hehe

nanakimie said...

thniah semua:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam..Tahniah pada semua pemenang!!

aina yg gilo pepel said...

TAHNIAH LA PADA SUME YG MENANG

EiJa ZaQuaN said...

Tahniah kpd sume pemenang bertuah
tahniah cute mum..bertuah lagi :)

cikanna said...

tahniah buat yang menang

rATu kEBaYA said...

tahniah kepada pemenang..

Hanis MY said...

tahniah buat semua...

Lady D'yot said...

WAHHH....SAYE MENANG!! SAYE MENANG!!! ^_^

DiNaZ said...

tahniah pd pemenang...hiuhiuh x ada rezeki lagik...

Oasis said...

waaaa...!!!

Dah terlepas contest tu. Apa2 pun tahniah buat pemenang.

Norhafiza said...

waaah..best nye dapat pemenang utama tuh..tahniah ye..tahniah juga kpd 6 org lagi tu..

nnt klo ada rezeki lebih leh la hany wat lagi ye hehehe..moga2 lepas nih rezeki hany sekeluarga bertambah2 la ye..amin..

shera haifa said...

tahniah kpd yg menang

ardinihumaira said...

tahniah kamu semua :)

mamaaizara said...

huhuhu..nape link daku tak ade...

eITA said...

sy menangla.... baru buka... tq...

azura samsuddin said...

xde rezeki zura, tahniah kpd yg bertuah...

chocolate.aholic said...

asma menang..huhu tQ yer..alhamd..