Ini Wilayah Hijau: Hari terakhir


21 January 2011

Hari terakhir

hari ni dah masuk 21januari2011,

maka hari ni adalah hari terakhir untuk join GA mzhany yer. diingatkan hari terakhir. penyertaan sehingga 11.59 malam nih. eh sempat lagi korang nak join…sempatttt….

 

 

nak join –> KELIK SINI

 

 

 

**tengah duk fikir, macam nak tambah hadiah sebab ramai join, sian lak kan…ape ape akan diinform**

Komen
2 Komen

2 comments:

Norhafiza said...

nak tambah adiah?? wow best tuh hehe..

ardinihumaira said...

nak join nak join kalo sempat dni wat entry tau kak.. huhu bercelaru skang ni sebab mak Deen dah macam kena strok... majlis dni lagi 12 hari.. tu dni macam blur skang ni.. tatau nak tunda ke tak. sob sob... minggu lepas mak dia tak dapat bangun...