Ini Wilayah Hijau: Pemanis Bibir : Perempuan Pemalu


17 January 2011

Pemanis Bibir : Perempuan Pemalu




**sharing is caring**


Image.image004.jpg@01CBA6D5.2E8760A0


hurmmm,
betol kah ini anggapan masyarakat sekarang? kalau perempuan pemalu di zaman ini, di anggap ketinggalan zaman? betolkah wahai lelaki semua, betolkah?


boleh bezakan pemalu dengan buat buat pemalu? mungkin buat buat pemalu membuatkan orang menyampah!


(“,)
Komen
10 Komen

10 comments:

zura@iwan said...

x semestinya pemalu itu ketinggalan zmn..hehe..

Ai pon pemalu..hehe

Ena said...

itu perumpaan yg salah bg ena.. malu tu kan perisai org beriman.. kalau tak de malu abis lah.. malu yg bertempat maksudnya..

deAnza-wAnda said...

hurm... yeker klau pemalu ketinggalan zaman?? x kot cuz lg byk owg nk wat menantu haha...

haniazrina83 said...

aku tak suke org yg pemalu kontrol ayu melampau budget cun...weks tak suke....

slumber lagi best...tp ada batasan la kan...

SURIA AMANDA said...

biar selamba dari pemalu..nak2 buat2 pemalu..uii..gedix..

mzhany said...

@zura
u pemalu eh...tetibe hany pun nak jadi pemalu jugak la ;)


@ena
a'ah stuju, malu bertempat


@wanda
hohoho calon menantu eh org pemalu ni ;)


@pokok
ha betol selamber itu besh. tapi bertempat jugak la kan...


@lisa
kalau buat2 pemalu ni kan dianye pemalu tu mak aiii...

kella said...

isshh.. pemalu tak semestinya ketinggalan zaman la.. pemalu itu ialah benteng utama wanita..

ps Hany, tadi petang my fren dah tolong poskan! insyaAllah 2-3 hari sampai la tu... :) moga hany suka ya! maaflah.. biasa biasa je..

Liza said...

malu tu kena ada tapi biarlah bertempat, cuma menganggap malu adalah ketinggalan zaman tu kurang tepat kan? tapi yg buat2 malu pun ramai liza jumpa...

Norhafiza said...

No suka yang jenis PEMALU tp tak suka yg jenis BUAT2 MALU hehe..

ops..lari soklan daaaa..jawapannya: TIDAK..klo tanya Abang No pun, rasanya setuju ngan No..bg Abang yang jenis tak malu ni ala2 gediks dan tak matang katanya..

mzhany said...

@kella
a'ah pemalu tu kan seifat semulajadi wanita ;). ok tengkiu so much tau... mekaseyyy kella


@liza
a'ah malu tu kena ada, kekdg malu tu datang secara automatik. tapi tang buat2 malu tu tak bleh blah ;)


@no
ahaha...umm betol kekdg lelaki memang xsuke yang jenis tak malu ni. kan...