Ini Wilayah Hijau: kini,saya tidak sesat lagi didalam handbag saya ;)


05 January 2011

kini,saya tidak sesat lagi didalam handbag saya ;)






korang pernah tak sesat di dalm handbag sendiri? hahahaha melampau tak siap SESAT didalam HANDBAG tu…


hany selalu la sesat nya.
biasanya sesat bila nak cari KUNCI KERETA yer…sokmo la susah sangat nak jumpa. padahal diri sendiri yang salah kan, letak bukan kat compartment yang betol kan…huhu


sebabnya,
handbag yang hany guna pergi ofis ni, tak der compartment, eh 1jer compartment nya. so semuanya masukkan dalam tuh. purse, bekas makeup, handphone, kunci kereta, 3in1, kadang kadang air mineral la, roti gardenia pun pernah tau. ahaha…so bila nak ke kereta, ha gopog gopoh la nak mencari kunci kereta…hamek ngko sendiri cari pasal…


survey punyer survery…
maka hany dan beberapa membe beli HBO, handbag organizer ;)


040120114335 of coz la hijau jadi pilihan kan….


040120114336 kosong….


040120114341 dah penuh….hehehe


ha, bahagian tengah hany letak purse dan bag makeup, poket kanan tuh hany letak pencuci muka, tapi dalam gambar ni krim halia bara.ahahha sama je size ngan pencuci muka hany. sebelah kiri lak, tu bedak sejuk as, belikan untuk dia.


lepas tuh, poket depan, yang ada buku hijau kecik tuh. sebelah kiri poket yang ada buku hijau, adalah untuk letak pen mahupun pendrive, mahupun modem broadband….bahagian belakang lak, yang ada 3in1 tuh. hehehe itu je yang hany letak untuk amek gambar.


dan…
ada tali utnuk gantung kunci….


040120114345 nam tak….gantung saja disitu…


040120114342


hurmmm,
sekarang tak kan ada masalah bersepah lagi, sesat dalam handbag mahupun tka jumpa kunci….tapi kalau tak susun, main campak2 je…takleh nak tolong la kan….


dan, opismate hany, kakmas….dia suke sebabnya kakmas suka tukar tukar handbag. so senang main hangkut je HBO ni, bawak masuk ke handbag lain…so easy mehhh. dan takkan tertinggal apa apa lagi..hehehe


owh yer, sekadar info untuk semua, hany beli dari sweetdreamparadise, kat sweetdream ni, banyak organize yang dijual, diaper organizer, charger organizer la….ha pigi la tengok sendiri kalau nak tahu apa lagi yang ada kan….


**barang hijau bertambah ;)**
Komen
12 Komen

12 comments:

Hanis MY said...

cantikk dan sgt convenient suka2, wahh hijau jugak bertakhta di hari hany hehe...

ch@ said...

hahaaa hijaucantik.
kita smua main campak je, bila nak cari barang burrr teraburkan. kalau part2 kunci tu, cari siap2 asingkan dlm poket seluar.

kakngah said...

teratur dh brg2. yg penting takde tercicir kalau tukar hanbag.

Cik SHiNJU said...

Miahaha...sesat dlm beg sdiri..
melampau tol..(sama jer kita :P )

munna said...

best nya organiser ni...

kak munna suka main campak je semua benda dlm handbag.. kadang handphone bunyi mulalah tak jumpa ..

apak cikidong said...

ni mesti 2 hari je tak sepah.. pastu sepah jugakkkk hihihihi.. apa2 pun hati2 ye bawak organizer ni, kalo apak nampak gerenti apak ragut! hawuuuuu!

mizz sue said...

cantiknye..best!

kella said...

ha.. memang cantik ler hany!
haaa.. ayat sesat tu memang tak boleh blah.. heheh.. memang betul pun hani.. keja nak menggagau je dalam beg tu! huhuhuhu

ardinihumaira said...

comelnyee.. bagus guna benda ni kak. teratur tersusuuuun kemas ;)

misyamissyou said...

hijau! cantek! same le dgn sy kak..nak cari kunci kete..mmg kne masuk kepala dlm handbag br jumpe..haha..kne beli beg yg de compartment gak..huhu

mzhany said...

@hana
hehehe harusla hijau.


@cha
hahaha sama spesis ngn hany ar, seme main letak jer...


@kakngah
itu le setkt ni teratur la. hany jenis tak tukar handbag sgt. ahah dah tu ada 1handbag je kan...;)


@cikshinju
a'ah memang melampau tp memang sesat pun, nak nak time hp bunyik...bersilat nak carik


@munna
hehehe kakmunna kalau hp bunyik bersilat kan nk cari, tp sng sikit sbb ada bunyik kan. tp time nk kol org geledah la 1handbag tuh haaa...


@apak
ahah jahat owh apak, xpe hany sahut cabaran, xkkan sepah dah pasni. sampai ati apak nak ragut hany...ok tengkiu utk peringatan


@sue
hehe best jugak la sue...senang


@kella
ahaha agak melampau la sesat dlm handbag, tapi kategori sesat la tuh, sampai susah nk cari brg kan ;)


@dni
ha tu la dni, akak ni outdated sket, org lain dah gune seme akak br je dapat nih...


@misya
hehe, betol spesis mcm kita ni misya kena beg yg byk compartment baru senang kan

Norhafiza said...

hahahaha...No penah..Abang kata dalam beg macam 'pasar' haha berserabut..bekenan lak No ngan HBO nih..nanti No p servey sana ye..thx hany..