Ini Wilayah Hijau: Pemanis Bibir: Jelingan Wanita


19 January 2011

Pemanis Bibir: Jelingan Wanita

 

 

**sharing is caring**

 

 

Jelingan manja…;)

 

 

56402580

 

 

hohoho,

wahai kaum lelaki…fahami madah di atas yer. hurmmm mungkin ada benarnya kan. pandangan wanita ni memang tajam. tu tak kira mulut wanita lagik, kalau dah keluar sesuatu dari mulut wanita ahaaa….boleh berdarah telinga ;)

 

 

tapi ingat…

pandangan wanita banyak maknanya tau… dan wanita jugak harus ingat pandangan anda bakal membawa/membangkitkan rasa yang berlainan bagi kaum lelaki….ingat ingat yer!

 

 

elakkan keterjerumusan ke arah kemaksiatan…nauzubillah…mintak jauh…

 

 

**ade ker perkataan keterjerumusan tuh?**

Komen
6 Komen

6 comments:

Norhafiza said...

yup..No setuju..betul tuh hany..tok lebai pon leh gugur iman klo syik kena jeling je huhu..

kella said...

mata menjeling.. jeling jeling..

ada lagu tu kan.. lagu lama.. :)

hany.. amacam ok ko? dah dapat? :)

mzhany said...

@no
makanya jgn la menjeling jeling main mata kan ;)


@kella
erkkk, tak dapat lagi la...

shafida said...

jeling jangan sampai juling..hehehehehe

yang pastinya neling marah n jeling menggoda lainkan...xpandai nak wat jeling menggoda...byk kali wat kat hubby pun xreti2 dia..hahha sah xmenjadi jelingan menggoda aku

mzhany said...

fida,
ahaha payah gak nak buat jelingan menggoda tuh...huhuhu xpe buat dgn hubby kan ;)

Oasis said...

Kesian bila mengenangkan nasib Doktor Pakar Mata...hari2 kn ngadap mata pompuan yang tajam tu. Tak tertahan godaannya nanti...huhu, saya tumpang sedih (tiba2 lak kan)