Ini Wilayah Hijau: Pemanis Bibir: Pemimpin


20 January 2011

Pemanis Bibir: Pemimpin

**sharing is caring**


Image_image005_jpg@01CBA6D5_2E8760A0

Jadi pemimpin itu, banyak kelebihan dan ada juga yang tak berapa best tu kan.


Pemimpin tu banyak TANGGUNGJAWAB, BESAR plak tu TANGGUNGJAWAB seorang pemimpin tu. nak kena jaga orang bawahan la..apa la kan.


hurmm,
tak berani nak komen pasal PEMIMPIN nih, tapi buat mereka yang di gelar PEMIMPIN tuh, Ingatlah TANGGUNGJAWAB anda sebagai PEMIMPIN….anda perlu menjaga semua, baek ketua anda, syarikat anda, anak buah anda…juga segala kebajikan yang perlu diambil berat.


**sedikit bengang dengan seseorang bergelar pemimpin nih…cool hany cool**
Komen
3 Komen

3 comments:

Diela Zaimi said...

emm samela kita hany...tgh bengang gak dgn pemimpin sorang ni...tp nak buat camne kan...kita ni kuli je...nak taknak kena ikut...sabar jela... ;)

mzhany said...

diela, hurmm nk buek camno kan...dah ditegur pun masih gak cmtu...nk lebih2 kit ani anak buah dia

ardinihumaira said...

pemimpin zaman skang banyak kes $$$ kan kan