Ini Wilayah Hijau: awal tahun dah MC… apa nak jadik ni…


05 January 2011

awal tahun dah MC… apa nak jadik ni…

 

 

 

yer, hany lah tu. seawal 5hb dah MC. kenapa hany MC nak tahu????

 

 

gara gara dengar ron97 naek lagi, terus je kepala tiba tiba sakit nya…haduiii laaa…berdenyut denyut. hamek ko….ni kat rumah lagi, jap lagi baru nak g klinik. pening masih ada.

 

 

bangun bangun jer, dapat kol dari uncle, ha ha ha bukan uncleseekers tuh, kalau dia yang kol, harus la hany tak angkat wehhh…takot takot!!!

 

 

mclogo_wbg

 

 

ada projek ngan uncle, huhu semoga ianya menjadi kan uncle kan…hehehe…

 

 

ok, mintak diri dulu…nanti jap jap lagi nak BW laaa….tapi taknak masuk blog yang cakap pasal kenaikan ron97. kan migrain lak kan ;)

Komen
11 Komen

11 comments:

kakngah said...

sebbaik aku dah benti keje. kalau tk... terasa jugak. dh la gaji ciput :P

@juera said...

hbt tol pngn kenaikan myk ron97 ni..smpi pning dbtnya ye..sabo2..

Hanis MY said...

ciannya hany..take care tau takmo sakit2...

IbuDhira said...

Kira thn ni hany lead la ekk..hehehehe..

kella said...

hadoi.. iye ke ni hany? naik?
hadoi.. dah berjangkit peningmu padaku pula....!

ardinihumaira said...

tu la.. dni takmo beli kete. huu.. tumpang kete deen udah la

Liza said...

kalau tak sihat, mesti rehat...tak kira lah hujung or awal tahun...take care and get well soon...

Norhafiza said...

aloooo..sabo la hany ya..kita org bawah kena ikut jela..deme takpela FREE sumenye huhu..tu kata ron95 tidak terbabit..esok2 tunggu je la..

Hajar said...

jgn fikir sgtlah..kat Malaysia tak ada benda yang mustahil..lepas ni apa pulak naik..gaji tak naik juga..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Adoii sian... sian...

Klu takmo BW kat blog yg crita psal Pak Ron.. kita BW kat blog yg crita psl Datuk Nuff je la... nak tak?

mzhany said...

@kakngah
huhu itu le gaji tak naek naek...owhh terasa terasa...


@juera
hehehe itu ler...xpsl2 sakit kepala;)


@hana
tq hana...


@rin
ahaha lead mc eh ;)


@kella
a'ah kella bab naik minyak ni xde lak diumumkan kat tv3 tuh, kalau bab penyelewengan ke, bab pembangkang ke berebut2 nak disiarkan


@dni
heheh akak pun kete hubby ni, tapi akak lak yg beriiya sakit kepala ;)


@liza
tengkiu dear...


@no
ha ituler setakat ni 95 tak naik lagi, harap2 tak naik la...kesian kat rakyat kan


@hajar
harap sangat brg2 asas tak naek kan...


@mm
heheh nak nak, mane blog yg ada psl datuk nuff ;)