Ini Wilayah Hijau: mzhany.com


01 January 2011

mzhany.com

Assalamualaikum,

 

Entri pertama 2011, ahahaha pada jam 1++. hehehe takper semangat blogging tu masih ada kan. korang perasan tak, entri terakhir mzhany adalah dari MZ. huhuhu tetibe semalam MZ rajin pulak nak buat entri kan…takper biarkan dia….

 

 

Owh, maaf yer…tak mahu bercakap pasal azam tahun baru, pencapaian ke ape ker…mungkin nanti nanti boleh berbicara pasal itu semua. sekarang mahu berceloteh seperti biasa…

 

 

301220104289

 

Ini adalah kegemaran sepanjang masa hany….hehehehe SALAD. tapi ni adalah salad dari kenny rogers. owhhh kalau setiap kali nak makan salad, kena pergi ke kenny rogers….erkkk tercekik la kan. maka perlu la mahir membuat salad sendiri. ahaha mahir disini adalah mahir memotong, serta mencampak salad dan bahan bahannya kedalam mangkuk dan campurkan dengan sos 1000 island. itu sahaja yer ;)

 

 

Malam tahun baru, anda semua dimana?

mzhany melanguk depan tv, menyaksikan cerita yang disiarkan. apa ada kisah akan sambutan di luar…yang penting kami selesa. sambutan bukanlah wajib kan…

 

 

harapan,

semalam (malam tahunbaru) bukanlah menjadi medan MALAM MEMBUAT ANAK yer….bagi muda mudi yang masih belum berkahwin…bagi mzhany, memang semalam adalah malam membuat anak, kami dah HALAL….takper… ;)

 

 

owhhh, makin banyak merepek, adalah tidak bagus. semoga rezeki tahun ni makin bertambah…ameen….terutamanya rezeki utnuk menimang cahaya mata…ameeen (korang pun doakan jugak yer…ameen kan jugak)

 

 

oklah daaa…..

Komen
4 Komen

4 comments:

rixals said...

medan buat anak tu mcm mana.. blh perjelaskan??? hohoooo

Ena said...

hehe..

Moga dipermudahkan urusan.. :D

Liza said...

Insyallah Hany, Liza Aminkan doa Hany yer...Amin......

ardinihumaira said...

InsyaAllah, kak..
ada rezeki akak nanti, amin