Ini Wilayah Hijau: Di JPJ, boleh renew lesen…


13 January 2011

Di JPJ, boleh renew lesen…

 

 

 

PERNIAGAAN tak???

 

 

haruslah tak kan,

pergilah SSM…sengal betol la hany…

 

 

akak jaga nombor giliran : yer dik

 

 

hany: saya nak renew lesen (hany sebut betol2 melayu LESEN tau)

 

 

akak jaga nombor giliran : lesen ape yer

 

 

hany: lesen memandu

(pastuh terfikir, memang la lesen memandu…takkan lesen lain kot)

 

 

hany: lesen memandu P (sambil sengeh..)

 

 

akak jaga nombor giliran : ooo P dah mati yer

 

 

hany : a’ah

 

 

pastuh,

akak tu hulurkan nombor giliran…seb baek angin akak tu ok, kalau tengah datang bulan, mau ko kena perli hany oiii….

 

 

tengok nombor giliran:

 

Nombor anda 1180

nombor sekarang 1143

 

 

perghhhh,

berasap kepala duk dalam tuh…cisssss nyesal datang lambat!

 

 

**pasal lesen pun dah berapa entri dah…ada 1 je lagi tau, 1 je lagi pastu promise tak de entri pasal lesen dah;) **

Komen
2 Komen

2 comments:

zura@iwan said...

hehehe.....sbr je ek....punya la ramay...adeiii..

mzhany said...

@zura
a'ah ramai owhh org...tensiii