Ini Wilayah Hijau: Gemilang…


24 January 2011

Gemilang…

Macam biasa dah nama kaki drama MELAYU kan. mesti layannnn jer drama Melayu nih. sekarang menonton drama GEMILANG di TV3. Sedih derr…sedih…

 

 

Seorang lelaki,

kematian isteri semasa isterinya melahirkan anak ke4. 3daripada nya adalah lelaki, yang ke4 ini adalah anak perempuan.

 

 

yang buatkan hany sedih,

ayah dia terpaksa beri anak dia kepada orang lain untuk dijaga…setiap hari seorang demi seorang datang mengambil adik adik nya untuk dijadikan anak angkat….sedey wooo…sebak di dada semua ada rasa…

 

 

nanti hany buat sinopsis yer…tengah melayan emo…

Komen
4 Komen

4 comments:

pago" said...

ayo...
sempat lagi buat entri ni..
hahaha...

shafida said...

hahahhaha..saya pun layan citertu jugak tdi..sedihkan....betulker bapaknya mati? kena langgar ke? parttu xdapat dengar..biasakler...askar2 tengah mengganas td...

fazilzura said...

tgk kejap2 cz lg besh layan menjait heheheh

mzhany said...

@pago
aahah mesti sempat...mlm tak busy ;)


@fida
a'ah bapak dia dah meninggal.huhu askar kalau mengganas mmg xleh wat ape kan fida...ehhehe


@zura
wow zura menjahit....cayalah ;)