Ini Wilayah Hijau: Pemanis Bibir : Perempuan & Shopping


18 January 2011

Pemanis Bibir : Perempuan & Shopping






**sharing is caring**

86470214


ahahaha,
dah namanya perempuan kan…bab shopping tak hengat ;) tu baru pakaian, tak cerita lagik handbag, kasut, handphone, make up..hohoho…


**aperpun, berpada pada dan ikut bajet poket yer ;)**
Komen
7 Komen

7 comments:

Jemari Seni said...

Alamak Hany JS lagi suka duit lebih dari makanan dan minuman mcm mana hehehehhe $$$$

apak cikidong said...

tipulah tak suka makan... tipu! penipu! ahahahahaha

ardinihumaira said...

dni tak suka makan.. dni tak suka makan <--- sambil kunyah biskut buat kali entah ke berapa.. larikssssss ;p

mzhany said...

@JS
ahaha rasanya ramai org suke duit kot hohoho


@apak
ahaha apak tu mmg suke makan kan kan kan


@dni
ahaha kantoi akak ms buat entri ni tgh mkn kacang itik ;)

Liza said...

lebih kurang tepatlah tu kan

Nafisa81 said...

hehe...koi suka makan la hany...nak nak lagi fastfood..huhu

mzhany said...

@liza
heheh hany pun stuju ;)


@nafisa
huhu kurengkan fast food ;)