Ini Wilayah Hijau: Macam dah tahu je, sape artis yang tak professional itu


16 January 2011

Macam dah tahu je, sape artis yang tak professional itu

 

 

 

 

 

Ingat tak, entri nih…pasal artis yang professional dan un-professional tuh…ada kan kat suria tuh, jemputan ada cakap bagi dia artis yang tak professional ni, kalau tanya jer…dia cakap no komen, no komen.

 

 

ha,

korang tengok MELODI tak? tengkok GALAXY tak? yeahhh artis itu adalah FASHA SANDHA kot.ahahaha…ni tekaan hany je lah. sebab tadi masa kat MELODI kan…kat GALAXY kan…

 

 

fasha di tanya,

“betol ker fasha dengan jejai dah putus”

 

fasha jawab “no komen, no komen, no komen”

 

 

erkkk,

dah putus ker? hurmmm no komen la ;)

Komen
10 Komen

10 comments:

Amirah Yusof said...

mcm annoying sgt sbb byk no komen

Nafisa81 said...

apa pun dia komen dia tetap bukan golongn profesional...no..no..and no

MAMA AIZARA said...

FS ni klu dh buat salah ke apa ke mesti bersikap tak profesional.

qasehraihan said...

dh putus ke??bgs a..haha
artis mmg dlm kumpulan professional pun..si mmg a xpro..hehe

RedBerry said...

Hany, masa i dgr pasal artis tak pro tuh pun, i dok teka FS. I think mmg betul la. :D

mzhany said...

@amirah
a'ah sian lak tukang tanya...hoho jawpaan sama jer


@nafisa
huhu btol gak tu


@azie
a'ah tp dia berlakon bagus kan


@kakqaseh
ntah la sbb org melodi n galaxy td duk ty soklan yg sama lak tu


@berry
hoho tepat tekaan mu, hany taktahu plak dia ;)

suzzsuzie said...

yg ditanya lg byk dr yg dijawab, no komen konon profesional pdhal org lg meluat...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam hany..biasa lar artis nie..jawab camtu..nak 'cover'...

alinac lover said...

da ptus la tu

hehehhe

rATu kEBaYA said...

memang no komenlah.. hehehe... tak minat fasha ni...