Ini Wilayah Hijau: Screwdriver yang cute molek


04 January 2011

Screwdriver yang cute molek

 
mariiiii,
kita lihat screwdriver yang cute miut ini. Sebenarnya dah lama MZ nak beli screwdriver ni. sebabnya, bila pindah rumah atau beli barang yang memerlukan kita pasang sendiri…ha jenuh weihhh nak saya PUTAR Halim…kadangkala pinjam dengan membe. huhu sekarang dah duduk jauh dengan membe itu. seganla pergi rumah dia semata mata nak pinjam screwdriver kan.


Balek dari kerja hari khamis,
hany tengah masak…MZ masuk umah terus ke dapur, tunjukkan apa dia beli…sengeh je dia. hany cakap jangan bukak lagi selagi hany tak siap masak…ahaha selalu macam tu, nak menikmati bersama….


marilah melihat gambar, sebab malas nak bercerita…


301220104291
hehehe masih berplastik


301220104293
screwdriver ni adalah jenis chargeable…


301220104294
Taraaaa…kaler dia hitam&oren kot…bukan merah tu



301220104299
ini charger dan manual…


301220104300


301220104301
inilah mata yang ada, ha pelbagai jenis.


301220104305
cute je saiz dia kan..hehehe


itulah dia screwdriver yang cute molek yer. bagi kami, kami perlukan sebab tu MZ beli. mungkin bagi sesetengah orang tak perlukan kan….depend pada orang la kan…


harganya pun berpatutan dengan size nya tau…


**maka dah lengkap la toolbox MZ, semua dah ada yeayyyy**
Komen
3 Komen

3 comments:

Cik SHiNJU said...

Brape RM?

ardinihumaira said...

fuhyooo...
deen minat benda2 gni

Norhafiza said...

patut ada satu nih cz senang nak wat keje kan..ni syik beli paku dinding pastu tak makan2..alih2 melenting paku tu sebab dinding keras sangat..huh bahye betol la!..