Ini Wilayah Hijau: Respons akan entri hany pasal beg hijau itu…


26 January 2011

Respons akan entri hany pasal beg hijau itu…

 

 

 

Terima kasih buat semua,

atas respons akakn entri hany bertanyakan ketulenan/ keaslian handbag coach…

 

 

Respons dari kawan UPM hany:

 

1-26-2011 6-16-47 PMtengkiu so much aira…

 

 

inilah handbag yang berjaya memikat hati ku.uhhhh berjaya kah daku memilikinya???

 

210120114498 nak jugak letak lagik bag hijau nih ;)

 

 

 

**malam ni nak keluar, macam nak singgah lagik je ushar si hijau nih ;)**

Komen
9 Komen

9 comments:

ch@ said...

rasa aneh tengok handbag warna hijau, kita tak pernah ada melainkan krim, putih, coklat, hitam dan kelabu. hiiii. cantik handbag itu.

mzhany said...

cha, sesungguhnya hany pun takpernah ada selain kaler hitam,coklat putih jer. ni teringin la nih.ahahha

Liza said...

mahal tak, kalau harga ok, beli ler satu, nanti teringat2 jer

munna said...

cantiklah hany.. sesuai dgn hany pencinta warna hijau

SHAFIDA said...

berapa regenyatu hany?

fiq said...

beli! beli! beli! =D (sokongan padu daripada fiq)

apak cikidong said...

cantik gak beg ni... macam mak datin... tak sesuai untuk apak! ahaha!

rATu kEBaYA said...

cantik... sebab warnanya sgt lembut

SURIA AMANDA said...

baik akak beli dari tido malam x lena...kan?