Ini Wilayah Hijau: 1Malaysia : Juri Raja Lawak musim ke 5 Astro


07 January 2011

1Malaysia : Juri Raja Lawak musim ke 5 Astro




7Januari,
Raja Lawak musim ke 5, telah bermula…malam ni hany dengan MZ setia menonton depan tv…


mula mula tadi kumpulan Kecik memulakan persembahan, hany dah bebel bebel dah, eiiii knape kecik ajdi pengacara, eiii tak suke la…mana zizan dengan johan ni….eiii blablabla…macam peluru berpandu zas zas zas….sekali MZ cakap tu persembahan la dari juara musim lepas….terkedu terus….;)


ha, kali nih masih mengekalkan ZIZAN & JOHAN sebagai pengacara…yeahhhh! suker! tapi pengkritik adalah AFDLIN SHAUKI, SATHIYA & DAVID TEO.

afdlin


bharian20090904-2


dt

hurmmm no komen…
aperpun hany paling suker sebab masih mengekalkan ZIZAN dan JOHAN sebagai pengacara….yeahhh!!!


tumblr_l3cxz8XlTa1qbu5ae


raja lawak

dan peserta raja lawak….

raja lawak (1)
Kumpulan PUKAW, Kumpulan R2, Kumpulan BOBO, Kumpulan KOPIO, Kumpulan BALAS, Kumpulan KAMI, Kumpulan LUCKY, Kumpulan TBO,
NAZMI, MAN, EPY & LEMAN


** suke tengok raja lawak…harap harap kali ni beshh**
Komen
8 Komen

8 comments:

ch@ said...

kita pun suka zizan dgn johan tu, serasi. tapiii raja lawak musim ni, mula2 dh lawak gila. berdekah-dekah kita gelak :)

mzhany said...

a'ah la cha, hany suke yg muke cam david teo tuh...hehehhe

JaJa'Z said...

jaja tak sempat tgk pun td sebab teman en zack pekena nasi lemak kat depan..hehhe

Norhafiza said...

loooo..No tertido awal la semalam..lepas magrib terus zzzzz..letih sgt kot jd dreba nih hehe..takpe, nanti No tengok time siaran ulangan..

mzhany said...

@jaja
waaa nasik lomak..huhu xpe ulangan ada


@no
hehehe xpe mula mula tu, nnti dah biasa ok la tuh. ha'ah ulangan ada no nnti tgk eh

ardinihumaira said...

dni tak tengok lagi hehe

Oasis said...

Teringat pada arwah Din Beramboi...

mzhany said...

@dni
heheh xpe ulangan byk kt astro tuh


@wadi
a'ah...arwah pun slalu jadi juri kan