Ini Wilayah Hijau: Piala Sumbangsih: Kelantan Dari kaca mata hany ;)


30 January 2011

Piala Sumbangsih: Kelantan Dari kaca mata hany ;)





hehehe,
bila seorang perempuan tengok bola, eh silap bila hany tengok bola.
memang hany akui, hany tidak la pandai sangat kalau nak komen bab bola nih kan.tapi hany tertarik jugak nak menulis entri pasal bola ni kan.


Hany ada tengok pasukan KELANTAN untuk musim lepas, 2010. memang diakui la pasukan KELANTAN nampak semakin naek. nak nak lagi di bawah pimpinan B.Sathianatan, yang mana sekarang ni digantung selama 6bulan.


KELANTAN muncul juara PIALA MALAYSIA dan juga PIALA EMAS RAJA RAJA. kedua dua piala ni merupakan kali pertama buat KELANTAN. dan untuk PIALA SUMBANGSIH ini jugak kali pertama buat KELANTAN.


tapi,
untuk musim ni, ramai pemain KELANTAN telah berhijrah ke negeri lain contohnya HAIRUDIN OMAR, AKMAL RIZAL, INDRA PUTRA, NORFARHAN. gandingan mereka berempat ini dengan NORSHAHRUL IDLAN TALAHA, DAUDSU lah yang buatkan banyak gol tercipta.


macam malam ni,
nampak pemain KELANTAN huru hara laaa…mungkin kerana kehilangan jurulatih mereka, atau mungkin masih tidak serasi dengan gandingan baru. ramai jugak pemain baru dalam pasukan KELANTAN nih.


tapi,
aperpun diharapkan untuk musim ni KELANTAN terus bersemangat la kan. dalam bab passing bola memang hancus la tengok tadi…asyik kena rampas je bola….


dan lagik…jangan politikkan sukan ;)


bye…
Komen
7 Komen

7 comments:

shafida said...

ngantuklah kalau saya tgk bola..ekekekekekke...

armouris said...

tahniah Kelantan! Main bola jangan sampai cedera - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

ardinihumaira said...

memang huru hara.. pastu macam diorang lagi selesa duk kejar bola je bukan sebok nak g sumbat bola ;p apapun, tahniah pasukan kelantan!

qasehraihan said...

tahniahla kt ore klate..hehe

Norhafiza said...

abang je sorang duk tengok bola..No dah zzzzzz hehe..

noor said...

noor mmg xtau psl bola hihihi

mzhany said...

@shafida
ahaha jgn paksa kalau tak minat, baek tido kan fida hehhe


@armouris
Tahniah jugak buat kelantan...


@dni
a'ah dni,mcm nk lengahkan masa kan. lagik habis tenaga tau...


@qaseh
Tahniah jugak


@no
no, ore klate no, kompom tengok punyer...


@noor
hihi xpe xpe noor. hany fhm dulu hany pun tak minat, tp ayah hany r pengaruh hehehe skrg lak dpt suami yg mmg suke bola...