Ini Wilayah Hijau: Isnin, hari terakhir bulan Januari 2011


31 January 2011

Isnin, hari terakhir bulan Januari 2011

 

 

 

Assalamualaikum kawan kawan,

selamat hari isnin. hari ni hari terakhir untuk bulan Januari 2011 nih. fuh pejam celik pejam celik….dah nak masuk February. hurmmm bulan February nih bulan bahaya ni…eh tu next entry la yer.

 

 

Plan asal hany,

hari ni cuti la, sebab nak balek kampung sambung direct cuti raya cina kan. tapiiiii, kekdahnya MZ la tak dapek cuti. almaklom ler, RHB tak amek lagik pengganti membe tukar shift MZ kan. maka tak dapek la nak cuti…rugi woooo….

 

 

takper lah kan, redho…pasrah…

 

 

owh ya,

pada yang akan bercuti nih, harapan nya BAWAK KERETA elok elok yer…berwaspada lah. ni pesanan untuk diri sendiri jugak nih….InsyaALLAH. semoga perjalanan kita semua selamat sampai ke destinasi cinta…ameen….

 

 

ok, ehtri pagi pagi tak perlu la panjang panjang…ahahha dah karang masa tengah tengok konsert lawak kat astro warna nih…seronok owh…

 

 

**nak makan ice cream, ais krim…**

Komen
2 Komen

2 comments:

qasehraihan said...

kejap jer kan??

Norhafiza said...

No suka tengok REDAH KASI PECAH hahaha..SPONTAN, pastu lupa dh sebab dh buang pakej tu huhu..