Ini Wilayah Hijau: Meremang kerana Anugerah Juara Lagu ke 25


09 January 2011

Meremang kerana Anugerah Juara Lagu ke 25






hehehe,
hany pun taknak terlepas buat entri pasal AJL nih. dari 8.45 lagi duk mengadap TV3 nih…


Dimulakan dengan persembahan mantap

Francesca Peter seterusnya Nash, disusuli pula oleh M.Nasir, dan Jamal Abdillah berduet dengan M.Nasir.


Masa Francesca dengan Nash perform, fuhhh meremang remang bulu roma ku uuuu, kejap kejap naik…isshhh isshhhh mungkin lagu dorang tinggi nada kot.


pastu,
MZ bersuara…”B tunggu lagu Jerat Percintaan ni”,  aiihhh pelik, selalunya MZ bab bab hiburan ni, dia jarang sikit sekdar tengok jer la, idok ler beriya macam hany ni kan…


sekali, tak de…ahaha frust nonggeng MZ, b jom tengok kat youtube sudeyyy!


pada pandangan hany,
hany lagi suke by category macam dulu dulu, sebab kalau tak hilangla hai irama Malaysia/etnik kreatif…orang pun dah taknak buat lagu irama malaysia, sebabnya alasan alaa anugerah takde pun kategori utk irama malaysia…pastuh generasi akan datang, duk dengar lagu yang melompat lompat jer…


yang lemah lembut,
tradisi kite langsung tak tahu…hurmmm…itu hany punyer pandangan la kan…


**suke time spider menang…hehehe relaku pujuk**
Komen
3 Komen

3 comments:

kakngah said...

suka lagu cindai..
tingat pulak dedolu ronggeng kat rmh onkawen.. kahkahkah!!!

fiq said...

xde tv nk tgk. huhu..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

I suka dgn penampilan & lagu Shahir...tp tak menang langsung plak dia.. sungguh buta muzik betul I ni...hehe..