Ini Wilayah Hijau: Dua malam turut turut tengok citer seram…


27 January 2011

Dua malam turut turut tengok citer seram…




Semalam,
terpaksa menonton, eh sebenarnya bukan menonton pun, tapi lebih kepada mendengar…sebab hany tak tengok pun, tapi dengar la dengan jelas, cerita Tangisan Langsiur. MZ ar beriya nak tengok…


Malam ni plak,
MZ duk study, ulangkaji apa tah, tapi dia membelakangkan TV. hany plak dah tertengok SERAM ni. ishhh kisah kat asrama. pastu takot sorang2. MZ tak tengok.


hany dengki, suruh MZ pusing. supaya sia study tuh mengadap TV. ahaha padahal bukan MZ tengok pun TV, dia duk pandang lappy. tapi rasa macam ada teman la, kalau tengok sama sama. beriya paksa MZ pusing. MZ ni ikutla hai….malas nak dengar mulut hany bebel.


penakot! tapi nak tengok jugak….
Komen
6 Komen

6 comments:

~aSFaLiZa~ said...

sama naik pulak up cite hantu malam ni. seram dow. nasib ada aina. hahahha. nadia pun join tgk

mzhany said...

a'ah weih, 3channel aku rasa...siootttt ar... ahaha aina pon tgk ker...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Hee I takutlah nk tengok crita seram.. Nanti nak masuk bilik air pun berteman karang. Hee seram!

ardinihumaira said...

hehe kalo dni pon gtu gak suh teman :D

Norhafiza said...

malam tadi tak tengok yang S3RAM tu hany..abang tengok movie..abang duk tunggu bila la nak ulang tayang tangisan langsuir tuh..xde pla jmp dalam list 1minggu nih..klo ada nak belah siang la sebab dia kata tengok malam sorg2 tak best (padahal dia seram hahaha)..

mzhany said...

@MM
ahaha hany pun takot, tp ni ape kena tah tetiba teringin nak tengok...


@dni
heheh mmg dni kt kampong akak berteman nk g toilet;)


@no
ahahaha betol tuh no kalu siang ada ulangan, baaek tengok siang hari...