Ini Wilayah Hijau: Borink...so nak tukar ker?


10 June 2010

Borink...so nak tukar ker?





sebenarnya kan, hany rasa susunatur blog hany nih, mcm serabut lak...adoiiii rasa mcm nak je ubah ubah itu duk sini, yangnih buang...tapi tak buat lagikkk...kekadang tingok macam bosan laa...nak tukar layout baru laaa....ahahah manyak chanteqqqqq...sokaa lagik layout nih, kaler nih lagik sokaaa, coma susunan kot. ummm kena buat decor la nih eh...


pastuh, nak buat tab tab tab, mcm blog kat jemah tuh...hehehe dia pon ade jer sediakan tuto kan, tapi bila hany buat dia tak jadik tab, dia jadik sususan stack, kebawah...ahhh macam burok lak...eiiii, kalau dulu, MZ rajin gak tolong tgk tgk blog, tgk code la, ubah itu ini, tapi sekarang dia dah tak layan dah....dia tahu buat entry jer, itu pon sebulan 1entry dari dia...hurmmm...camner eh....


Komen
5 Komen

5 comments:

fazilzura said...

emm serabut ke?

tgk cm ok jek ..
tp kalau nk tuko ... aci jek

~aSFaLiZa~ said...

kalau ko dh pandai buat tab tab tu kan ajar aku pulak eh. hahahha

hanie@nisya said...

ok je blog nie :)

soclose2213 said...

hany tak cantik la belog hany ni..rasa mcm ana pulak yg nak belog mcm ini..

jom klik sini sat
http://soclose2213.blogspot.com/2010/06/terima-kasih-hany.html

soclose2213 said...

salah : hany tak yah tuko, cantik la beloh hany ni..hihihi