Ini Wilayah Hijau: Musim Kenduri


05 June 2010

Musim Kenduri




Bila cuti sekolah bermula,
maka ramailah yang akan jadi Pengantin, yang akan buat kenduri kendara kan...Alhamdulillah, benda baek nih kan...semoga semuanya berjalan lancar yer bakal bakal pengantin semua.


Dan, hari nih jugak, hany & MZ, keluar membeli laa buah tangan untuk para pengantin kan...macam biase la kan. Weekend ni ada satu jer, dan di ikoti dengan weekend seterusnya, seterusnya dan seterusnya. Alhamdulillah, tak payah daku masak, ye dak? hehehe...


lihat, pembalut hadiah itu...
ni tak cokop lagik...minggu depan beli lagik...huhuhu


Oklah, SELAMAT PENGANTIN BARU kepada yang bakal bergelar pengantin yer...



Komen
3 Komen

3 comments:

hanie@nisya said...

tula.. siang nie pun kawan sya sanding tapi2 ku tak dapat hadirkan diri

sob..sob...

Liza said...

mmg banyak jemputan, tgh susun so that dapat go for all

suamihanyisterizuki said...

nisya tak pelah kalau ada hal n tak dpt pergi...

liza, betol tuh..susun susun, hany dah terlepas satu hr nih, seyes terlepas pandang...