Friday, June 4, 2010

Promo BLOG




Hany kan kt UTM Skudai skrg nih, tengah test system, pastu ada error bila gune firepox sahaja. so hany pon skype ler, si pawang (nama glemer la kunun), bagitahuk la ape problem dia bagai kan...sekali dia reply

[11:39:35 AM] Pawang:sblm tu, aku nk gtau aku crreate blog
[11:39:35 AM] Pawang: hahahaah
[11:39:52 AM] HanyBunny: ahahhaaa
[11:39:56 AM] HanyBunny: bak sini url
[11:40:06 AM] HanyBunny: (y)

nama blog dia pon comel jugaklaaa...tapi blog dia nih dia letakkan lagu jer...and dia kata kalau nak request lagu, sila tinggalkan komen, dia akan cuba untuk tunaikan request anda...chewaaah prome meh...jom la lawat blog dia nih http://hikhikhikhik.blogspot.com


si Pawang nih tamak, dia suruh hany promo kan dia kat AirAsia, sbb dia nak AirAsia amek dia jadik pramugara terlampau, ceiiittt ade hati...weihhh ko tak cukup tinggi ler...simpan angan angan mu itu. kater ko nak belajar archibus ngn aku...ceiiitttt.

ok jom request lagu kat PAWANG


5 comments:

Pengedar Sah Produk Alpha Lipid said...

hahahaaha ko nak promote aku ke kutuk aku?

Rohani Hashim said...

ahahhaa, 2 in 1.

Anonymous said...

wakakakakk all in 1 ni .. promote smbil kutuk ..

link blog tu kene ingt HIK tu bape kali yek

Rohani Hashim said...

hik tuh 4 kali... hikhikhikhik

zura, mintak je lagu mrepek ngn dia nih, pastu dia tak kesah kutuk pon ahahahaa

~aSHa~ said...

unik ar link blog dia...

~TQ Dear~

Followers