Ini Wilayah Hijau: TAG, perlu ker???


21 June 2010

TAG, perlu ker???





Rasanya korang pernah di TAG dan menjawab TAG kan?
hahaha korang jangan tanya hany lak TAG tuh aper?mampoiihhh hany nak jawab lak kan...hehehehe...


hany rasa, hany pon banyak kali gak jawab TAG and MengeTAG orang nih. ade yang hany tak jawab tuh, amponnn yer, mayber terlepas pandang ker..


ok,
bagi korang la kan ape pendapat korang pasal TAG TAG nih? korang rasa camne kalu kena TAG tuh? bengang ker, sebab nak kena jawab ntah ape ape la TAG nih? atau korang rasa ok, tak kesah pasal nak jawab TAG TAG nih...no hal laaa....


sebabnya,
hany kan ade gak jawab jawab TAG nih kan, ada gak la yang komen pasal TAG nih, buang masa jer layan benda benda TAG nih...(ni kt blog lame la hany dikomen camni)...


so, apa korang nye pendapat lak???

Komen
4 Komen

4 comments:

cik pink said...

btul kak..xramai yg nak bace n3 kita bila jawab tag ni..emm

Amanina said...

pastu tanya soalan yg rasa macam ... arghhh malasnya nak jawab.

haha

nani said...

pasal TAG ni..sape yg rasa nak baca, baca lah.. sape yg rasa nak jawab..jawablah..
kalau org xbaca, org x jawab jgn la kecik ati pulak..

kita kan bebas membuat pilihan..
*peace*

suamihanyisterizuki said...

hurmm, okeshhh stuju, setiap org ada pandangan sendirik kan...hehehe