Ini Wilayah Hijau: Bosan+Borink


02 June 2010

Bosan+Borink





korang pernah rasa Bosan, Borink...yang teramat sangat???? pastu lama lama, 2 perasaan ni bergabungggggg dan menjelma lak perasaaan Bengangggg, bengang jenis yang tak boleh blahhhhh tuuuu, pernah???


pastu, perasaan Bengang tuh lak, tiba tiba bertukarrrrr lak menjadik Sedih??? kali nih sedih yang teramat jugak...sampai tiba tiba boleh menangisss....


Ha, 
tu lah yang hany rasa malam nih. waaa tak bleh blah...seyes tak bleh blah...bukan setakat menangis jer, ni dah tukar jadik meraungggggg...teresak esak dah ha...pastu mula la kol suami, nangis nangis kat suami bagitahu borink, bosan...habisss kekdahnya ape suami yang kat slangor tuh boleh buat kan. dah isteri nya kat johor nih. aaahhhhhhhh...

isteri : b, syg borink, bosan la b. tak leh g mane2... (nada menangis nih)

suami : bosan sikit jerit doh... (nada tergelak)

isteri : b niii...ye r, b tau dok borink gilerrr nih. tensen ar

suami: boleh jadi giler la ni?

isteri: eiii b nih, syg borink b lak, brahsfuweghfabfjabsjho...(suara dah xdpt dikenalpasti sbb dah nanges gegiler dah)

suami: sedapnya makan kopok lekor...(sambil ketawa...)

isteri: B.....

suami: hahhaa, sikit2 nok nanges...sikit2 nok nanges...blablabla...


suami yang taknak melayan isteri menanges...geram tol la...huhuhu tapi macam biasa la, dah nama suami terchenta, buah hati..suami jugakla berjaya buat isteri ketawa balek kan...hehehe 



Komen
7 Komen

7 comments:

sue mrs.pink said...

HIHI...SWEET LA AKAK NI..HIHI

Ena said...

boring sampai nangis yeh!>. hoho..

dulu2 masa baru2 kawin bila di tinggalkan oleh en. hubby.. sob sob sob.. nanges sokmo.. huhu

littlehumblelynn said...

alah mushy2..manjanya dia...
agak confuse sikit?
hany tggl jb ..hubby kat KL kan?

IbuDhira said...

cian nye dia..berjauhan seketika..
kena beli jet hiejau la hany...senang ckit nk ulang alik..hahaha..

kalo la boleh..boleh aku tumpang ko skali..senang ckit kita nok balik ganu..makang kopok lekor..

suamihanyisterizuki said...

da, erkk sweet ker. ngengader kot nih....

ena, ahaha kalau baru kawin ok ler..ni dah doket setahun dah ni huhuhu ;)

lyn...hany station je kt jb nih. sbnrnye keje kt slangor n duk skali ngn hubby... ;)

suamihanyisterizuki said...

rin,

huhu besh gak tuh jet hyejau...mane la nak cekau...

nisa said...

Penah ada perasaan macam tuh, pastu kesudahannya menangis sendiri..mula lah terkenang ksedihan hidup yg dilaluilah, kisah keluargalah n mcm2lah...tapi, kalao difikir2 sbenarnya syaitan yg meniupkan perasaan mcm tu..syaitan nak sesatkan pemikiran kita bg kita tiba2 naik hangin...hihihi