Ini Wilayah Hijau: 7.28 am @umah


05 June 2010

7.28 am @umah




Assalamualaikum, selamat pagi semua...


yer,
sangatla awal berblog yer. first time nih, buat entry awal pagik nih. almaklom ler meninggalkan romah selama seminggu, haruslaa banyak kerja kena dibuat kan...basuh baju adalah perkara pertama perlu di buat. so dah masukkan baju dalam mesin, maka boleh berblog...hahaha yang lain pasni plak laaa....


ini pon naseb baek suami dah tolong basuhkan baju...so kurenglaaa sikit kan. beshnyerrr berada di romah kan. semalam hany sampai jam9mlm. okiesh...mau jalan2 ke rumah korang lak nih...selama ni xde feel jalan2, singgah singgah mcm tu jer...


Komen
3 Komen

3 comments:

cik pink said...

samelah kite kak..
xpenah pagi2 ari minggu bgun wat keje opis ni..hihi..keje byk

sebab ptg ni nak jumpa cik abg...hihi...

suamihanyisterizuki said...

da...lagik kentaal buat keje, pagi pagi weekend

cik paro said...

slmt bercuti ye!!