ha, korang pernah dengar pasal BRA STICK nih? hany tak pernah sebelum nih. hehehe hari tuh ada la jenjalan kat FB, pastu nampak ada iklan kat tepi tepi tuh. terus berminat…ahahaha kelik laju laju. nak tau apokobondo la eh….
- Subscribe to RSSkeep updated!
Showing posts with label Bra. Show all posts
Showing posts with label Bra. Show all posts
Tuesday, December 21, 2010
Subscribe to:
Posts (Atom)
Followers
Jalan Jalan
Popular Posts
-
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ • Assalamualaikum, lydia winter green hehehe, sekarang ni jatuh chenta dengan lyd...
-
Assalamualaikum.... Alhamdulillah...tahun ni dikurniakan rezeki yang sememang nya kami tunggu tunggu selama ini. Allahuakbar!!! Terima Qa...
-
1. Ape yg paling jauh dgn kita? 2. Ape yg paling dekat dgn kita? 3. Ape yg paling susah nak buat? 4. Ape yg paling senang nak buat? ./M...
-
Okeh...kali nih, hany nak join CONTEST lagik...ini adalah anjuran FCU COMMUNITY , dengar nya FCU COMMUNITY nih banyak anjurkan contest, ta...
-
Korang tahu apa itu MEMEK MEREKAH? shoootttt, harussss la hany tak tahu… sabor je la kan…. hany t...
Blog Archive
Powered by Blogger.
