Showing posts with label Lisa Surihani. Show all posts
Showing posts with label Lisa Surihani. Show all posts

Saturday, December 25, 2010

Lisa & Mia

hehehe, lagi pic mia & lisa…hehehe, semalam amek thru tv jer. hari ni semua blog ade up gambar kat red carpet yer….jom tengok jom…


credit to budiey.com



12-25-2010 2-50-06 PM

12-25-2010 2-51-07 PM


12-25-2010 2-58-07 PM


12-25-2010 2-59-52 PM


12-25-2010 2-59-10 PM

ahahha, mia tak nak keluar huhuhu…cumel je. kena lak tu baju merah menyala macam ni dengan dia…dan lisa jugak…

Friday, December 24, 2010

Mia, Lisa Surihani & Sein di Anugerah Skrin



Korang tengok tak Anugerah Skrin??? sekarang ni tengah berlangsung di TV3, hany dengan MZ pun tengah menonton nih…hohoho


korang tengok tak, si Mia, Lisa & Sein tadi….alololo cute nya Mia tuh. sedondon pulak dengan Lisa…alalal very the cute ler….gaun nya yang merah menyala itu sangat canteqqq….


241220104234
see gaun dia tuh…chanteqq kan. sedondon dengan Lisa


241220104235
tengok Mia tuh, comel je kan…masa sein tengah duk baca apa tah
dia pandang Lisa then senyum…alololo cute weh…



Suara mia, memang cute kan….hehehe nampak berat je sein dukung dia tuh ;)

~TQ Dear~

Followers