Ini Wilayah Hijau: Mia, Lisa Surihani & Sein di Anugerah Skrin


24 December 2010

Mia, Lisa Surihani & Sein di Anugerah Skrin



Korang tengok tak Anugerah Skrin??? sekarang ni tengah berlangsung di TV3, hany dengan MZ pun tengah menonton nih…hohoho


korang tengok tak, si Mia, Lisa & Sein tadi….alololo cute nya Mia tuh. sedondon pulak dengan Lisa…alalal very the cute ler….gaun nya yang merah menyala itu sangat canteqqq….


241220104234
see gaun dia tuh…chanteqq kan. sedondon dengan Lisa


241220104235
tengok Mia tuh, comel je kan…masa sein tengah duk baca apa tah
dia pandang Lisa then senyum…alololo cute weh…



Suara mia, memang cute kan….hehehe nampak berat je sein dukung dia tuh ;)
Komen
3 Komen

3 comments:

Ena said...

sian kita.. ketiduran..
makanya tengok kat sini je la.. ;D

ardinihumaira said...

mia comel... lisa cantik.. sean encem.. mereka keluarga bahagia :) padan.. h indahnya kalau semua tu realiti kan ^___^

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Sean? Ya Allah ketinggalan zmn I ni? Sean yg baru bercerai tu ke Hany? Dia mmg encem.. tapi my IRP lg encem ;)