Ini Wilayah Hijau: Khairul Fahmi Che Mat


30 December 2010

Khairul Fahmi Che Mat

Khairul Fahmi Che Mat, adalah penjaga gol MALAYSIA. Sure korang kenal kan….sape tengok final semalam….ha mesti lah korang kenal sebab yang jaga gol Malaysia semalam adalah Khairul Fahmi Che Mat.


hehehe,
kenapa dengan dia…huhu saja nak cite pasal fahmi nih. hany start tahu kewujudan dia masa PIALA MALAYSIA lah. dia kan main untuk KELANTAN. huhuhu….


kagums owh ngan dia masa PIALA MALAYSIA nih. dan lebih kagum dengan corak permainan dia untuk PIALA SUZUKI nih. walaupun 2 gol tidak berjaya diselamatkan….tapi dia tetap terbaikkk kan. keeper terbaek ooo….




Personal Information: Khairul Fahmi Che Mat (born 7 January 1989 in Kota Bharu, Kelantan) is a Malaysian footballer currently playing for Kelantan FA in Malaysia Super League. He plays as a goalkeeper for Kelantan FA.(Wikipedia)






Awards: Anugerah Bola Sepak Kebangsaan 100Plus-FAM 



- Pemain Muda Terbaik 2010
- Penjaga Gol Terbak 2010


info diatas diambil dari FB Fahmi.


pix_gal0


45888_145913588762303_144129002274095_296849_7367802_n

74092_164435933576735_144129002274095_395798_6626955_n



67752_163266960360299_144129002274095_388030_6766471_n


166144_175347589152236_144129002274095_462752_1681595_n  


hehehe,
gambar bersama buah hatinya….owhh yer semua gambar diambil dari FB Fahmi & blog buah hati fahmi
Apapun, diharapkan fahmi terus maju jaya, berjaya menaikkan pasukan bolasepak MALAYSIA ni yer…ameen…..


**bila lagi bleh tengok fahmi beraksi di atas padang eh….kena tunggu Piala Malaysia ker? itu la game terdekat kan…**
Komen
10 Komen

10 comments:

apak cikidong said...

yelaa orang pantai timur... sepupu mama cikidong pun muka jenis macam dia gak... :D

apa2 pun dia memang ada kelas tersendiri.. dan terbaek!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

wooooooooooooooo semua pakat update pasal die kekeke*

fazilzura said...

hamboi2... kenan ke?
heheh lepas ni ramai le ngaku jd gf dia.. b4 ni org x kenal pun dia... kan kan ?

org pantai timur mmg le encem kan kan

mzhany said...

@apak, ye kot ada mix mix kan kan kan


@misslolly, hehehe update pasal ore negri lolly la nih ;)


@haha xkenan la zura, hany dah ada MZ.a'ah mz hany pun hencem ahahaa....

Liza said...

harap2 dia setialah pada yg satu....jgn dah glemer, couple dgn artis lak

kella said...

dia memang terbaaaekkk! sangat suka! suka dia! fahmi! ure da best! :)

azzey said...

mzhany: sana sini org ckp pasal dia ni skrg...makin popular dh dia ...

mzhany said...

@liza, betol betol, hany pun harapkan mcm tu.ameen


@kella, hehehe terbaekkk dari ladang ;)


@azzey, hohoho itu ler smpai hany pun citer psl dia

sweetyatt said...

haaa tiba2 semua org minat dia ek.. awek dia cuns gilers.... anywat tahniah kat dia dan pasukannya...

mzhany said...

kaktie, hehehe sy takminat dia...hohoho sbnrnye start minat dgn permainan dia waktu piala malaysia lagik, sebab dia maen untuk kelantan dgn marbeles nyer...;)