Ini Wilayah Hijau: Lunch dengan apa hari ni yer…


28 December 2010

Lunch dengan apa hari ni yer…

 

 

 

ini adalah last week punye lunch. hari ni teringin nak makan di kedai TEMPOYAK.

 

 

241220104217 Banana Split…ke split banana….janji ada banana…

 

 

241220104220 nampak tak coklat ditengah mengalir keluar bersama aiskrim…

 

 

241220104218 spageti…

 

 

241220104221 set nasi lemak yang berharga RM12.00

 

 

semua ni, bukan hany seorang yang makan yer…ni berempat ler…huhu dan semuanya adalah dari SECRET RECIPE yer…

 

 

**MZ,bila nak belanja prosperity burger nih**

Komen
12 Komen

12 comments:

fiezaradzi said...

sedapnye ais krim bercoklat tu.. yum yum..

Ena said...

sedapnya....



tempoyak? fuhh!! kalo dapat maunyer makan nasi bertambah.. hihi

Diyana Zulkifli said...

blom mkn eh prosp burger?sy br mkn smlm..gi bl drive thru..mkn sorg2.haha

LyNn HaMzAh said...

dah lama x makan kat SR la...sedapnya...

Norhafiza said...

mak aih...bikin kontroversi nih makan eskrim time cenggini hehe..terlionyeeeeee...

mzhany said...

@fiza, heheeh sedappp pastu nyesal sbb menggemukkan


@ena, heheh hany xmkn tempoyak, tp kedai ni mmg tempoyak dia superb r dorg ckp


@diyana, alaaa jeles...xmkn lagik...nanti nk g carik r prosperity burger tuh


@kaklynn, hehehe kt SR xleh mkn selalu kan kaklynn, hoho pokai dibuat nye...

mzhany said...

ahaha no, jom mkn eskrim ;)

apak cikidong said...

fuhh ini menggemukkan!

fazilzura said...

aduyaiiiiiiiiiiiii sodap nye menu2 itu ..

mzhany said...

zura, mmg sedap dan menggemukkan ;)

Oasis said...

OMG! Lama tak merasa nikmat Banana Split. Huhu

MAMA AIZARA said...

nasi lemak dap nyer...prosperity burger pn sedap...tp mgkin hanya khayalan je nak makan semua tu...kena diet pas ni..