Ini Wilayah Hijau: Hari untuk berblog, BW…


11 December 2010

Hari untuk berblog, BW…

Sabtu menjelma lagik…

 

 

hari sabtu,

macam biasa sesi kemaskan rumah, basuh baju…tapi hari nih excuse masak sarapan pagi. sebabnya???

 

 

MZ pagi pagi lagik dah kuor, kena kerja hokehhh…xper la nak buat camne kan?maka, masa yang ada serta terluang ini adalah sesuai untuk BW…yeahhhh!!!! korang tungguuuuu yerrrr….

 

 

**sebenarnya, teringin nak g karok, tapiii xde geng…sapekah sudi melalak dengan hany**

Komen
2 Komen

2 comments:

kella said...

oh hany! keadaan dan situasi mu sekarang samalah dengan ku!
ku jua sedang bersendiri mengadap blog! hehehehe...

tapi nak kena benti jap ni! keja satu pun tak jalan lagi! tadi kata nak kemas rumah tu! iskh!

oh hany hany.. kalau le kita dekat kan? boleh kita karok sesama kan..
macam ada minat yang sama je kita! hehe.. selalunya memang takda geng nak karok.. hmmm... balik balik ngan abbi juga yang temankan kita berkaraoke..

ok have a nice day! :D

Norhafiza said...

sabo ye hany..nk wat camne kan kene tinggal sengsorang..No plak Abang p KL mlm esok br blk..mgu dpn p lagi..maknenye maknenye maknenye..hari mgu lepak rumah le kui kui kui..