Ini Wilayah Hijau: Korang tahu camne berdebar bila dipinang?


29 December 2010

Korang tahu camne berdebar bila dipinang?




sape yang telah betunang tuh, dipinang orang tu tahu la camne kan perasaan dia….kalau nak nikah lagik la berdebar….


ha,
sekarang ni hany duk tengok Perlawanan Akhir kedua Piala Suzuki nih, dan start dari minit 0.00 tadi sampai la ke saat ni saat tulis entri ni minit ke 30++…memang rasa BERDEBAR DEBAR jer…macam DEBARAN saat MZ masuk meminang tuh…..adoiiiii….


dah la Indon banyak menyerang malam ni…siooot aaaa….benciiiii


eh, tibe tibe,
kamera fokus kat MANOHARA….jumpa plak si jurukamera ni mana MANOHARA duduk….hohoho


dannnn,
malam ni PERTAHANAN MALAYSIA agak hancussss….bayangkan berapa kali dah indon terlepas…seb baek la fahmi tuh cool….aaaaa


dan,
BANGGA dengan keeper Malaysia, FAHMI….berjaya halang penalti…seb baekkkk weih…


aaaa….
masih berdebar debar….
Komen
8 Komen

8 comments:

ardinihumaira said...

tu la pasal...
fokus lak tu. tetiba adik beradik duk sebok gosip hal manohara hehe

mzhany said...

ahahha, tu ler pasal...takleh masuk kelate dah tu dni...harus kena kerjakan buat taik sgt dgn kelate ;)

Diyana Zulkifli said...

xtgk pn..hehe.x mnt sgt tp taule menang kan?congrats buat malaysia ^^

Norhafiza said...

wah..semangat gitu hany ye hehe..No tengok masa kedua je jadi sempat la tengok detik2 cemas time menjaringkan GOOOOOL!

nani said...

hahaha..terkenang saat2 dipinang yer hany?

mzhany said...

@diyana, ahaha takpe takpe tak tgk janji tahu result hehehe


@no, eh smangat la no


@nani, ahaah tetibe weih terkenang...

Oasis said...

Hany, yg nak pinang orang pun berdebar jugak tau. Risau kut2 pinangan ditolak. hehe

Nasib baek si fahmi tu ok kan...terbaik la dia.

mzhany said...

@oasis, ahah betol gak tu, tetibe tak terpikir...sebab kite yg dipinang ni ni harus la setuju...ahaha padahal kena la lau mak bapak dulu