Ini Wilayah Hijau: Markus akhirnya tewas


26 December 2010

Markus akhirnya tewas

Perghhhh…
TAHNIAH TAHNIAH….walaupun baru 1 gol…1gol yang bermakna derrr


korang semua tengok tak GOL pertama tadi?


berkat dari permainan dihentikan sekejap dek laser hijau yang disuluh oleh peminat Malaysia…5minit permainan dihentikan…lama tu weih…tapi ada kelebihan sekurang2 nya pemain dapat recharge ehehehe….


dan,
dengan kepantasan Norshahrul Idlan Talaha, telah membantu Safee untuk menyumbat gol….waaaa chanteq dowww….tak sia sia Norshahrul Idlan Talaha dinobatkan PEMAIN PALING BERNILAI 2010.



Gol kedua…

jugak bermula dari Norshahrul Idlan Talaha…powerrrrr itu jer yang mampu dikatakan….


yang pasti INDONESIA sangat tertekan sekarang ni…


Gol Ke3

Tandukan dari Safee...kali nih bermula dari Mahali...Markus hanya mampu tergamam melihat...


MALAYSIA 3, INDONESIA 0



Komen
3 Komen

3 comments:

ardinihumaira said...

bab laser tu tak bleh blag tol kan...ape la diorang ni

ch@ said...

tak tengok pun safee sumbat gol. gol 1 tgh masak kat dapur, gol 2 si Oni berak, gol 3 tgh berangan tak perasan. tapiii memang cantik2 la gol yg masuk tu, mcm bola tu disuruh-suruh masuk je. Malaysia bolehhh =)

apak cikidong said...

yeay!