Ini Wilayah Hijau: Kacang Itik


20 December 2010

Kacang Itik

Korang pernah makan kACANG ITIK? mesti pernah makan laaa…betolll, hany suker owhhh kacang itik nih. meh tengok meh

 

181220104203

hany tak tahu pun nama dia kacang itik. tapi MZ yang cakap kacang itik.

 

 

MZ : “ooo kacang itik nih ker, ha amek la kalau nak”

 

Hany : “ha kacang itik? apsal kacang itik?”

 

MZ : “sebab bentuk dia macam MULUT ITIK, cube tengok macam MULUT ITIK kan”

 

Hany : “ ye ker mulut itik macam tu”

 

 

ahahaha,

apakah mulut itik macam tuh???

 

 

**korang panggil ape kacang nih”

Komen
12 Komen

12 comments:

~aSFaLiZa~ said...

tgk menatang kacam itik ni lapo2 sedap pulak wei

Norhafiza said...

owh..nama glamo dia kacang parang hany hhe..masa ada kulit kan lagi nampak cam donald duck hihi..

No mmg suka mkn tp anak no c Farihin xleh..ye ada g6pd..klo makan dia boleh sesak nafas n klo lambat boleh mambawa maut huhu..kacang lain dia boleh mkn..

syalinda johari said...

lorr nama dia mulut itik ka.. baru ku tahuuu.. kakakakaka

Ena said...

a'a ena pun panggil kacang itik gak! pun kompius naper panggil cenggitu.. tak nampak cam itik pun.. keh keh keh

Oasis said...

ye...mmg namanya kacang itik. Tapi warna yang ni nmpk pucat sket. Suka rase masin garam dia tu. Best!

Fiza Amran said...

hahah kita panggil kacang sepat ... hihik boleh la janji boleh makan..

fazilzura said...

aikkk , kacang tu nama nye kacang itik ke?

darkbatman said...

hhaha.. sbr jelaa.. klau mulut cam ayam? jd kacang ayam?hehee

Nafisa81 said...

kacang itik?kikiki...kite panggil kacang parang

kella said...

haah.. memang dipanggil kacang itik juge.. tapi kan.. memang tak tahu pula begitu namanya diambil sempena mulut itik tu! huuuu....
sabo je la..

tengkiu.. :)

mzhany said...

@as, ahahaha menatang ko cakap, ini makanan ler...ahahah subway weh subway ;)


@no, ha ye no, mak hany pun panggil kacang parang..hehehe


@linda, sama la weih..br tahu jugak


@ena, betol betol xnampak mcm itik ;)


@wadi...ooo wadi pun panggil kacang itik eh..a'ah yg ni xsedap ar...seb baek beli sikit jer


@fiza,owh kacang sepat pulak...ok dah ada 3nama dah


@zura, ntah la zura...mcm2 nama yg ada


@darkbatman, hihihi kacang ayam..ahaha lawaks plak kan


@nafiza, huhu tu la MZ ni yg panggil kacang itik


@kella, maknanya mmg ramai la yg panggil kacang itik. br hany tahu

misyamissyou said...

kacang itik ke? wah mcm2 name..pgl kacang parang je..