Ini Wilayah Hijau: Nasi Kerabu Tumis


24 December 2010

Nasi Kerabu Tumis


fuhhhh,
kali kedua hany makan nasi kerabu….perghhh sangat sedap ok. huhu nasi kerabu tumis. dia punya kuah tumis tuh, sangatttt sedapppp wallah….


231220104213

alaaa,
tak nampak kuah tumis itu, sebab dah diliputi sambal itu. eh sambal ke namanya.


b, isteri mu sudah boleh makan nasi kerabu.yeayyyyy!!!
Komen
6 Komen

6 comments:

apak cikidong said...

wow!

Norhafiza said...

oh mai peberet! No mmg suka buat dan makan nasi ni hany...stakat ni Abang lagi suka yg No buat dr Ma buat..sebab Ma & Ayoh ada darah tinggi jd kuah tumis tu tawo hehe...klo No wat br kaw2 hihi..buh tumis banyak2 br bessss kan..klo hany datang leh No wat spesel tuk hany tau..klantan je ada tumis, trg pakai sambal ikan je ngan budu n kerabu..

a a..sambal ikan tu..

azzey said...

mzhany: laporrrrrrrrrrrrrrrrr....

RedBerry said...

OMG!!! Hany dah makan nasi kerabu!! Congrats, laling.. yummy!! sodap nyeeeee nampak nasi kerabu nih... uwaaaa weekend ni nak kena beli nih.

mzhany said...

@apak...wow jugak


@no, heheh no mesti tere buat nasi kerabu nih


@azzey, hehhe tgk nasik lapo eh...


@berry, yeayyy berry dah ada yeay yeay...huhu sedap yg ni berry...sedap sgt....

ardinihumaira said...

kak... ni nasik peberet dni :D cedap!