Ini Wilayah Hijau: Siang tak leh berblog, malam pun tak leh berblog jugak….hurmmm


22 December 2010

Siang tak leh berblog, malam pun tak leh berblog jugak….hurmmm

 

 

 

 

 

Sedey kan…

sian hany…ahaha sendiri sedih sendiri kesian…naseb la weh hany…

 

 

sedang bertungkus lumus,

betolkan daily report untuk 1 projek. hurmm nak buek camno kan, user alwayssss right. hari ni pulangkan report….esok nak yang dah siap diubah…..nasebbb….

 

 

nak buat cepat2, supaya dapat berblog. Buleh GILA weiii siang malam mengadap kerja. BLOG itu adalah tempat untuk berfoya foya ok, tempat untuk tenangkan diri…tempat untuk communicate dengan kengkawan tau….

 

 

huh…

 

mariiii siapkan report dahulu…nanti sambungggg!!!!

Komen
4 Komen

4 comments:

Ena said...

ehehhe..

tenpat berfoya foya eyh!.. ahahaha...

yerla tak bukak blog sehari susah hatinya kemain kan bila dah terjebak ni.. hoho.. erm.. ena la..

kella said...

batul! setuju! blog memang tempat untuk menenangkan jiwa raga!

macam ena kata tu betul..
bila dah terjebak ni... :) heheh

ardinihumaira said...

heheh..
siapkan keje dulu kak :D

Norhafiza said...

betuuuuul! leh release tention klo berblog nih hehe tp kerja lebih penting kan..kerja dlu blog 2nd hehe..